Elektronický odkaz na informace a hodnocení na webových stránkách Firmy.cz
Domov má zpracovaná pravidla pro podávání stížností ve Standardu č. 7, kde je přesně popsán způsob podávání a vyřizování stížností.
Jednoduchou a srozumitelnou formou (obrázkovou a podrobnější písemnou formou) jsou na nástěnkách vyvěšeny instrukce, jak lze stížnost podat (ústně, písemně, telefonicky, e-mailem, anonymně, přes prostředníka), kdo, kdy a kde je přijímá a kdo stížnost bude vyřizovat a do jakého termínu obdrží stěžovatel odpověď, viz odkaz v záložce Dokumenty – Podávání stížností
Klienti jsou informováni, k jakým dalším institucím (uvedeny jsou adresy a telefonní čísla) mohou podat svoji stížnost, pokud nebudou s odpovědí spokojeni.
Na každém oddělení a u recepce domova, je na přístupném místě schránka pro vhození stížnosti, připomínky či podnětu.
Všichni zaměstnanci byli seznámeni s tím, jak stížnost přijmout a předat pověřenému pracovníkovi k vyřízení, popř. jak pomoci stížnost klientovi napsat. Každou stížnost pracovníci vnímají jako podnět ke zkvalitnění své práce.
Za sdělení stížnosti považujeme také projev chování (činnost) – neslovní sdělení nelibosti.